CLICK HERE FOR BLOGGER TEMPLATES AND MYSPACE LAYOUTS »

11 Ogos, 2009

"Sweet Moments Baby Love 1st Give Away Contest"

Akukan sekarang macam addicted to contest..ntah,semua contest aku nak cuba nasib..
boleh cuba kat:
http://4love-diamond.blogspot.com/2009/08/sweet-moments-baby-love-1st-give-away.html

jadi,aku dengan bangganya mempersembahkan:
nama anda & pasangan : Idza & Haris
nama baby & umur: Muhammad Zidni Ilman b. Haris(4y ++)
bila foto nie diambil & di mana: ntah tak ingat bila amik gambo ni tp umah sepupu kat manjung,perak.
kenapa pilih foto nie erk: nilah 1st time kami dapat anugerah "double prosperity". anak kembar lelaki dalam keluarga.satu family rase teruja tambahan lak nak menimang anak sedara baru.kembo ni mmg mengujakan sebab muka depa seiras tp dilahirkan di kuching tp dibawak balik berpantang kat cni.


bila foto nie diambil & di mana: ntah tak ingat bila amik gambo ni tapi ni scenery depan umah abah masa kami nak balik KL
kenapa pilih foto nie erk: hehhe..suka banget gambo generasi pertama dan ke emapt bersama.Ilman sgt baik dgn toknek dia (nenek i lah tu..).paling best,aku syg 2,2 insan yg bermata sepet nih..nenek aku kata, bertuah sebab cicit dia ni mmg sgt caring n loving dgn dia..


bila foto nie diambil & di mana: 17 may 2005. diambil kat umah mentua aku kat TI.
kenapa pilih foto nie erk: aku rasa gambo ni mmg spesel.mana taknya,haris dgn selamba menidokan anaknya yg br 2 hari lahir atas lengannya..tup,tup..dia sendiri pun tertido..hai,babah!!babah!!nilah saat manis bagi haris,bila adapat anak pertama tambahan pula ilman cucu sulung 2,2 belah pihak..


bila foto nie diambil & di mana: 4 august 2008..sempena dinner besday aku direstoren cerita ezora kat W.maju
kenapa pilih foto nie erk: oh..aku suka gambo ni..nampak sweet sebenonya..anak aku kata org byk ikut muka aku masa aku kecik..sebijik kata deme.aku pun rase camtu..aku rase bertuah sgt dapat anak yg baik dan sihat macam Ilman.


bila foto nie diambil & di mana: aku tak ingat bila aku amik gambo ni tp lokasinya kat umah aku sendiri kat KL (sebenonya,aku mengetest camera baru)
kenapa pilih foto nie erk: oh..aku suka gambo ni..nampak sweet jugak.kombinasi anak dan babah yg mmg kamceng giles mengalahkan kawan baik.mmg very sweet moment kata aku bila tgk gambo 2 insan tersayang nih..

1 komentar:

intanloveamir berkata...

okies wait d result...