CLICK HERE FOR BLOGGER TEMPLATES AND MYSPACE LAYOUTS »

19 Mei, 2009

Baru masuk kerja..

heheheh..
sudah lama aku bercuti. dari 7-18hb,aku bawak mak soping ke klate 4 hari, kelik perak ngan mak n ilman sementara Haris bekerja..menjadikan cuti aku sedikit bermakna,menyambut hari ibu juga ulangtahun kelahiran ilman yg ke 4, membawa ceria juga walaupun husband tiada disisi.chewah...

di kelantan, takderla shopping sakan.hanya mak,haris dan ilman mmg bersungguh2 membeli barang..aku lak takder mud.penin,angin dan rasa nak muntah..huhuuu...
habih diborong kemeja sutera,kelambu lah,asam jawalah, kepok..macam2..

nanti kalu aku ada masa, aku upload gambar.aku tak bawak kamera aku tp guna henpon baru haris.ok ke tak..ntahla..

3 komentar:

Nong berkata...

Salam kunjung dari kak nong. Cuti sekolah ni i will be going to KB to meet up with old schoolmates...

Nak perkena nasi kerabu dan laksam...

Emblem of Purity berkata...

Kenapa pening dan nak muntah tu? Berisi ke?

ina berkata...

seronoknye g kelantan.teringat lak kat kwn baik kat sana...makan laksam,nasi dagang..ish macam2..