CLICK HERE FOR BLOGGER TEMPLATES AND MYSPACE LAYOUTS »

06 Februari, 2009

Cuti CNY yg mengesankan...

Heheheh...ku baru masuk ke opis pada minggu ni sebab ambik AL yg panjang..Haris pun sama naik..Ilman apatah lagi.maklumlah..awal2 tahun,cuti masih ada 30 hari.nanti masuk yg thn lepas punya ada 15 hari lagi..fuh,kaya cuti aku!!!

Disebabkan cuti nan panjang dan aku berulang alik ke Teluk intan berhari2 menyetelkan byk mende,tak masuk pegi balik umah mak mentua pehtu balik umah aku
(umah kami dekat,dlm 30 minit jer)...ada beberapa benda yg nak aku kongsi bersama korang:

1) aku gila tgk anak betung.stress oo tgk derang.tak sabo nak tunggu dr episod ke episod.La ni,aku sekorga dah addict sama itu crita hantu..(angkara Ilman yg suka tgk citer Niang rapik)


2) aku kena sengat dek lipan. jam 4 pagi sewaktu hujan lebat dan tgh syok giles tido bersama haris dan anak.mujurlah derang tak kena gigit..sakit siot!!!


3) aku sekorga gi piknic kat lumut.main kat Marina Cove Teluk Batik.sonok gila main terutama main slides tinggi tu..gayat teman.
* gambar akan ku upload kemudian...huhuhuuu!!

9 komentar:

Sidratul Muntaha berkata...

salam
ni ape yerk?
ayu atk kenal ler..
ade sama ker masa gi kursus aritu?

SofieSofika berkata...

ko kena gigit lipan..siannye..takde apa2 ker?
Aku suka gak tgk citer ank betong tuh, tp sekrg kalo ank aku ada sama dia tak bg aku tgk ar..dia takut..

SofieSofika berkata...

iza..aku dah jwb tag hang..

[-suziey-] berkata...

its remind me killing lipan when i was pregnant 9 mths..uish berdebar gk..alhamdulillah xde ape2..

erkk..terjah2 trus cite experience..hehe..salam kenal :)

LayarLara berkata...

eiiwwww... lipan???

Ohhh aku sangat takut ok... harus aku histeria tak hingat...

IdzaRis79 berkata...

aku mmg phobia bila tido malam umah mak aku!!

apalah dosaku?

bapak aku kata,maybe aku kaco laluan dia..hish,aku elok2 tido..mana ader ngaco jalan dier!!

dahla kena 2 sengatan..mujor tak tumpor!!

ibu_uwais_ameenah berkata...

addicted ngn anak betong too!!

sis, nak elak binatang berbisa msk dlm rumah, tanam pokok limau purut.. insyaAllah binatang berbisa x masuk rumah!

羅志祥Little Pig berkata...

That's actually really cool!!AV,無碼,a片免費看,自拍貼圖,伊莉,微風論壇,成人聊天室,成人電影,成人文學,成人貼圖區,成人網站,一葉情貼圖片區,色情漫畫,言情小說,情色論壇,臺灣情色網,色情影片,色情,成人影城,080視訊聊天室,a片,A漫,h漫,麗的色遊戲,同志色教館,AV女優,SEX,咆哮小老鼠,85cc免費影片,正妹牆,ut聊天室,豆豆聊天室,聊天室,情色小說,aio,成人,微風成人,做愛,成人貼圖,18成人,嘟嘟成人網,aio交友愛情館,情色文學,色情小說,色情網站,情色,A片下載,嘟嘟情人色網,成人影片,成人圖片,成人文章,成人小說,成人漫畫,視訊聊天室,性愛,a片,AV女優,聊天室,情色

周杰倫Jay berkata...

That's actually really cool!AV,無碼,a片免費看,自拍貼圖,伊莉,微風論壇,成人聊天室,成人電影,成人文學,成人貼圖區,成人網站,一葉情貼圖片區,色情漫畫,言情小說,情色論壇,臺灣情色網,色情影片,色情,成人影城,080視訊聊天室,a片,A漫,h漫,麗的色遊戲,同志色教館,AV女優,SEX,咆哮小老鼠,85cc免費影片,正妹牆,ut聊天室,豆豆聊天室,聊天室,情色小說,aio,成人,微風成人,做愛,成人貼圖,18成人,嘟嘟成人網,aio交友愛情館,情色文學,色情小說,色情網站,情色,A片下載,嘟嘟情人色網,成人影片,成人圖片,成人文章,成人小說,成人漫畫,視訊聊天室,性愛,a片,AV女優,聊天室,情色