CLICK HERE FOR BLOGGER TEMPLATES AND MYSPACE LAYOUTS »

20 Januari, 2009

Gambar lama

Aku tak pernah segembira ini.
Aku terima satu gambar penuh nostalgia dari pak sedara aku:
(http://www.kakiayam.co.nr) yang mengirimkan gambar di bawah.

Sejujurnya,sebelum ni,aku tak pernah tgk gambar ni. Aku pikir mungkin diambil ketika usia aku dalam 5@6 taun kot.Mase kecik2,aku suka balik umah tokwan di Titi Serong.
hehe...

11 komentar:

@cu SaYaNg berkata...

cute...
hi idza...salam perkenalan
tq sbb sudi sggh blog sy..ni kira lawatan bls le...
hope we can b fren forever ;-)

::SRISUFI:: berkata...

salam ceria

terima kasih sudi singgah jawab teka teki kat blog sri


jemput amik award ye...salam persahabatan


;)

ain berkata...

alahai..comeinya dia!!!akak klu tengok gambar dulu2...ketawa giler!
kelako..!!!

LotsOfLove-Pearls berkata...

cumeinya dier..
simpat photo nie..
kenang2an..

zamrie berkata...

wahhh gambar lamaaaa,
sungguh bernilai kan?

moga kekal dalam simpanan... insyallah

saya berkata...

wahh..nostalgianya... saya takde lnsg gmbr kenangan mcm tu..semuanya dah lebor...

a NuTty StuDent berkata...

bestkan bila tengok gambar waktu kecil..teringat apa yang buat time tu..anyways, thanks drop by kita punya blog..datanglah selalu yer

regards

[S]itie [B]Um [B]Um berkata...

old pic.. i looik!! nostalgic..

NoRT berkata...

salam... fuyooo! retro... kenangan mengusik jiwa nih..

Qaseh berkata...

salam mamakakak..
kalau dulu2 susah sungguh nak abadikan gambar.. tapi, bile dapat jumpa gambar2 lama..sungguh gembira..

Jenna berkata...

emmm.. akhirnyer dpt tgk gambar ye... mane satu pak lang kakiayam ni...hehehe..