CLICK HERE FOR BLOGGER TEMPLATES AND MYSPACE LAYOUTS »

08 Januari, 2009

Been tagged by Kay

Tag 1
Rules:
Snap workstation anda..




heheh..nilah partition aku kat Wisma Sejarah.org kata besar..hah?entahlah.aku rase biase jer.gred 41 kalu tmpt lain,siap ada bilik luas lagi..huhuhuuu...

nampak tak signage beso depan pc aku? TOLONG JANGAN GANGGU - sebenonya aku gunakan itu setiap kali aku memeriksa kertas PTK kat jabatan.ala2 taknak org masukla..boleh?



Tag ke-2

1)Do you think you'r hot?
Yes,i'm...

2)Upload ur favourite picture of you















3)Why do you like that picture?
Sbb gambar ni telah diedit dek Haris.Lengkap dgn lagu yg kononnya ditujukan untuk aku..

4)When was the last time u ate pizza?
Hmm.. last 2 weeks kot..itupun beli kat pasar malam Dato Senu,ok tak?

5)The last song u listened to
M. Nasir - mustika.

6)What r u doing right now besides this
Keje.kena finish up my LPP for 2008. hahaha!!!

7)What name would you prefer besides your?
hmm..yg ni takde pulak pernah terfikir. alhamdulillah je sbb tak pernah rasa tak puas hati dgn nama sekarang.

8)Who is no 1
Encek Haris, my beloved husband.

9)Number 3 is having a relationship with
Yellek.

10)Say something about number 5
Yellek poocit.

11)How about number 4
also yellek.

12)Who is number 2
My parents and Ilman,my bucuk macam!!

People I tag..
Sesapa yg rajin nak buat..mostly bloggers lain semua dah buat...ye dak?

Sekian dulu, terima kasih.

4 komentar:

Kay berkata...

bravo!! sekejap je dh settle...
btw, best aa gambo tu...romantik aa abg harris tu..siap tuju lagu tu...

Tanpa Nama berkata...

huhuuuuhu...
kerja keras kak ija tghari tadi.siap pnjm hp kawan nak tangkap gambo workstation, u...

羅志祥Little Pig berkata...

That's actually really cool!!AV,無碼,a片免費看,自拍貼圖,伊莉,微風論壇,成人聊天室,成人電影,成人文學,成人貼圖區,成人網站,一葉情貼圖片區,色情漫畫,言情小說,情色論壇,臺灣情色網,色情影片,色情,成人影城,080視訊聊天室,a片,A漫,h漫,麗的色遊戲,同志色教館,AV女優,SEX,咆哮小老鼠,85cc免費影片,正妹牆,ut聊天室,豆豆聊天室,聊天室,情色小說,aio,成人,微風成人,做愛,成人貼圖,18成人,嘟嘟成人網,aio交友愛情館,情色文學,色情小說,色情網站,情色,A片下載,嘟嘟情人色網,成人影片,成人圖片,成人文章,成人小說,成人漫畫,視訊聊天室,性愛,a片,AV女優,聊天室,情色

周杰倫Jay berkata...

cool!AV,無碼,a片免費看,自拍貼圖,伊莉,微風論壇,成人聊天室,成人電影,成人文學,成人貼圖區,成人網站,一葉情貼圖片區,色情漫畫,言情小說,情色論壇,臺灣情色網,色情影片,色情,成人影城,080視訊聊天室,a片,A漫,h漫,麗的色遊戲,同志色教館,AV女優,SEX,咆哮小老鼠,85cc免費影片,正妹牆,ut聊天室,豆豆聊天室,聊天室,情色小說,aio,成人,微風成人,做愛,成人貼圖,18成人,嘟嘟成人網,aio交友愛情館,情色文學,色情小說,色情網站,情色,A片下載,嘟嘟情人色網,成人影片,成人圖片,成人文章,成人小說,成人漫畫,視訊聊天室,性愛,a片,AV女優,聊天室,情色