CLICK HERE FOR BLOGGER TEMPLATES AND MYSPACE LAYOUTS »

23 Disember, 2008

Rehlah


huhuuu..
pokcik santa klos akan datang 2,3 hari lagi..sonoknya..bukan sonok nak celebrate,sonok nak cuti panjang...
aku tak amik cuti lama hanya sehingga cuti awal muharam isnin depan..
tapi,yg lagi seronoknya..aku akan ikut hari keluarga nenek aku ( family
aku lah tu bersama sepupu,mak sedara,anak sedara dll)

Dijangka program pada 28 hb di Teluk Rubiah Resort,Manjung bakal dapat sambutan dengan tema kaler kegemaran keluarga,hijau...yg bdk2,sepupu aku sponser baju..
(woi kak nie,spnser atas sampai bawah lg best!...anyway TQVM)

aku n haris pun,bukan main (sebenonya,aku yg over excited).aku dah blikan swimming trunk ilman,kaler merah,kaler peberet dia...dah balik tu,asal mandi kat bilik air,baju tu yg ditunjuknya..nak pakai..konon2 ala2 berada di tepian pantai.
habih lenjun,licin lantai depan bilik air aku...

untuk aku sendirik,aku dah beli sunglases.mengancam u..korang tgkla nanti..baju blouse hijau yg dipadan dgn tudung ekin (kali ni aku tak beli kat ariani,aku beli yg cikai n murah), semata2 nak bergaya di hari kejadian...

semua persiapan dah settle,aku beli hadiah utk 27pc..taktaula ada tak rezki aku utk dapat adih2 tu..rase2 cam tak dapat aper..sibuk menguruskan xtvt & tentatif rasanya.

ooooh, satu lagi.sesapa yg tak gi hari keluarga KPKKW ahad lepas kna bagi sorat tunjuk sebab..huhuuu..aku tak sehat..seseme teruk..so aku tak gi..adakah reason aku
munasabah dan munasarawak utk lepaskan diri....

sampai jumpa lg.maybe aku update lepas cuti ya?

2 komentar:

ab geldofg berkata...

:)

Zureen berkata...

Salam perkenalan dari serumpun-cinta kak zureen..hmm mcm best jer buat aktiviti ramai2 kan..lebih ramai,lebih meriah..