CLICK HERE FOR BLOGGER TEMPLATES AND MYSPACE LAYOUTS »

19 Disember, 2008

Happy Weekend To Everyone...



Kenapa aku suka weekend minggu nih?
1) Aku takyah duty kaunter 2 x bulan ni. Ada staff aku volunteer nak amik duty aku.(Mekasih Watie..)

2) Aku nk rilexkan kepala hotak dan bersantai dgn kegemaran aku (window shopping)

3) Aku nk g Tesco untuk beli barang Hari keluarga aku on 28 Dis ni ,p Car Boot Sale (SA)carik swimming trunk utk Ilman (ada ker?)

4) Berjaya 'tolong' juai baju jiran aku dengan untung RM102.huhuuu..bleh makan besaq tu!

5) Aku bleh g ngabehkan duit bonus aku...

sukanya hati...Gumbira tak terkata...

3 komentar:

HasraRazali berkata...

wahh...dh dpt bonus yer..ermm happy shopping si hujung mggu yer

Cik Zura berkata...

thanx sebab singgah... uihkz..cam adek badxek jer ngan yg komen atas nin...

Jake's Daughter berkata...

X dapat jemputan k?? Alalala...siannya..Aku pon xtau sape dalam senarai jemputan ayu...