CLICK HERE FOR BLOGGER TEMPLATES AND MYSPACE LAYOUTS »

10 Julai, 2008

Lawak tiga suku..

Perbualan ini di rakam di satu daerah kecik dalam negeri Perak.Loghat pun peghok pekat..

A : A, ko dah bayo ke bil ayo dgn bil letrik?
B : bil api aku dah bayo semalam, tapi bil ayo aku blom bayo.
A : kenapa ko tak bayo lagi?? ngko x cukup duit ke??
B : aish...cukup!!
A : abis tu, tunggu ape lagi??! pegile bayo. Krang kalu air kne
potong kan susah nanti ngko nak basuh moto ke,kete
ker..pinggan, mandi semue..
A : ala rilexle... ko janganlah susah cam gini. Ayo kalau
dipotong ke, dicincang ke, mana bleh putuih. Mesti ader punyer…
Toksah riso…
B : apeke pesen kawan camni…

5 komentar:

cendawanintim berkata...

betul gak tuh!

Syam berkata...

mmg sgt lawak. keh keh keh


cheers,

syam @ http://aeropama.com

ahmoi berkata...

HAHAHAHA....MEMANG LAWAK..

cikMilah berkata...

Salam ziarah cik Iza...saya berkunjung balas..hi hi hi.. lawak lawak , tapi betullah tu!

Mak Su berkata...

baguih ek....