CLICK HERE FOR BLOGGER TEMPLATES AND MYSPACE LAYOUTS »

10 Mei, 2008

Aku di "tagged"

heheheee....

ini first time aku kna tagged oleh kengkawan bloggers... soklan dr http://ayurazak.blogspot.com/ a.k.a mama anis membuatkan diriku berkobar2 nak jawab walaupun lambat...harilah baru free sket, duduk duty kat circulation counter nak jawab..

story 7 things about myself
Ermm ape yang aku nak mulakan nie.. Entah macamane nak describe perihal diri sendiri.

1. Namaku Norhasliza Hj. Mohd Razali, ada juga yg memanggilku Liza, Idza & Along.Merupakan seorang pustakawan,ibu kepada seorang putera Muhammad Zidni Ilman dan isteri kepada seorang suami, Haris Ahmed Siam.
2. Lahir pada 4/8/1979 berbintang leo. Aummmm..
3. Amat,terlalu dan gemar sangat membaca.Biasalah,org duk kat library kan?
4. I always working on perfection of my professional skill, aspires me to come out from standard frameworks in these purposes.
5. Suka bercakap dan adakalanya suka mendengar.
6. Boleh campur dengan semua orang and average person. Not too good and not too bad.
7. Berminat untuk menceburi bidang perniagaan pada suatu hari nanti.hehee..nak buka kedai makan /buku tau...

Bagi memenuhi syarat-syarat yang dikenakan oleh Mama anis, Aku tag blogger berikut untuk menjawab persoalan seperti kalian yang sedia maklum.

Kepada yang kena tag. Jawab sekiranya anda mahu. Sekiranya sibuk dengan tugas-tugas abaikan sahaja. Minta maaf kerana anda orang yg istimewa, yang telah aku tag.

1 komentar:

nasazfrog... berkata...

wah kite dapat tag pun banyak yang tak berjawab lagik.. :)