CLICK HERE FOR BLOGGER TEMPLATES AND MYSPACE LAYOUTS »

10 April, 2008

DI PESTA BUKU


Booth PNM


Suasana dalam Dewan Tun Razak 2 (belakang sungai)


Apa khabar semua?harapnya kalian sehat disamping kerja2 seharian, anak2 dirumah dan persekitaran yg byk menyumbangkan kepada pengaruh stress.

Awal minggu ini aku sangaaaaaaaaaaat sibuk terutama di PBAKL 08 yg berlansung di PWTC..Aku duty di booth PNM 2 kali, Isnin & Jumaat ini. Pada ketika ini juga, aku berpeluang berjumpa dengan semua kawan2 pustakawan seluruh negara dimana kami semua berpesta juga untuk memilih bahan (printed & non printed) utk menambah koleksi perpustakaan masing-masing. Seusai membuat tugasan, kami lunch di Pan Pac juga utk melepas lelah..Terima kasih kepada Syarikat Intra Bakti kerana menjamu kami..alhamdulillah,kenyang yg teramat sangat...

Pada aku,kebanyakan kontraktor buku juga tersengih memanjang dek jadual yg padat utk membawa pegawai2 ini membuat books selection.Yang bermuram durja pula..pustakawan yg kementerian/jabatan/institusinya tidak mempunyai bajet yg tinggi untuk pembelian/perolehan baru. Kepada kawan2 kat maktab tu, sabarlah yer...korang kan dah selalu berjalan...hehehehe!!!!



1 komentar:

awein berkata...

fuh aku p PBAKL xlarat jalan beb!!!lagi2 nak p kat booth PNM punyalah jauh jalan kaki huhuhuhuhuhu.....