CLICK HERE FOR BLOGGER TEMPLATES AND MYSPACE LAYOUTS »

04 Mac, 2008

Special person in my life!!

assalamualaikum semua......
ape khabaq? baik ka... moga semua alhamdulillah, sihat bersama keluarga terchenta dan dikelilingi kawan2 yg meriah. sebenarnya aku nak kongsi ngan korang semua, sebab sejak dua menjak ni aku asik nak nyanyi lagu je..walaupun ringkas liriknya, makna yang tersembunyi ..mendalam maksudnya...sentimental jer jiwa aku kan???yelah,mengingatkan penat jerih ibu dan ayah kita membesarkan kita hingga begini..tanpa seungkap pun perkataan letih atau membazir...
Sempena hari jadi ibu mertua ku pada 1 Mac yg lepas dan hari jadi emak pada 17 Mac nanti..aku tujukan dedikasi ini untuk kalian...
"Thanks mak and abah..Thank you for making me who i am today!!!"

Ayah Dan Ibu
Ayah dan ibu
Itulah permulaan kami
Dapatlah melihat bulan danMatahari
Ahai...
Yang dikurniakan dari Ilahi
Ahai...
Ayah dan ibu lahMesti dihormati
Ayah dan ibu
Wali dan juga keramat
Pada mereka kita beri hormat
Ahai...
Bagilah tunjuk ajar danNasihat
Supaya hidup
Supaya hidup kita akan selamat...