CLICK HERE FOR BLOGGER TEMPLATES AND MYSPACE LAYOUTS »

31 Mac, 2008

Aku di TV Pendidikan

hahahaa...
nak tergelak aku rasanya..aku terpaksa menjadi bidan terjun utk merasmikan Program Cerdik Ceria
Kanak-kanak anjuran bersama Pelajar Fakulti Pengurusan Maklumat, UiTM pada 29 March 2008 ( Sabtu) yang lalu.

korang bukalah..nghngehngeh :) ....tgkla pada minit ke 18.50 ader muka aku dan coverage majlis pada hari terbabit.

http://www.eduwebtv.com/index7.php?PageSelId=2&idmod=210&vidgrp=1&vidid=281&fileid=163

aku mane pnah kna intebiu..ketor lutut aku.soklan hari tu byk..tp yg masuk dlm berita, ciput jer..aduh..buat penat aku prepare jwpn dgn ayat2 yang bombastik jer...

24 Mac, 2008

What NORHASLIZa means?

What Norhasliza Means
You are very intuitive and wise. You understand the world better than most people.
You also have a very active imagination. You often get carried away with your thoughts.
You are prone to a little paranoia and jealousy. You sometimes go overboard in interpreting signals.

You are well rounded, with a complete perspective on life.
You are solid and dependable. You are loyal, and people can count on you.
At times, you can be a bit too serious. You tend to put too much pressure on yourself.

You are wild, crazy, and a huge rebel. You're always up to something.
You have a ton of energy, and most people can't handle you. You're very intense.
You definitely are a handful, and you're likely to get in trouble. But your kind of trouble is a lot of fun.

You are truly an original person. You have amazing ideas, and the power to carry them out.
Success comes rather easily for you... especially in business and academia.
Some people find you to be selfish and a bit overbearing. You're a strong person.

You are usually the best at everything ... you strive for perfection.
You are confident, authoritative, and aggressive.
You have the classic "Type A" personality.

You are the total package - suave, sexy, smart, and strong.
You have the whole world under your spell, and you can influence almost everyone you know.
You don't always resist your urges to crush the weak. Just remember, they don't have as much going for them as you do.

You are relaxed, chill, and very likely to go with the flow.
You are light hearted and accepting. You don't get worked up easily.
Well adjusted and incredibly happy, many people wonder what your secret to life is.

You tend to be pretty tightly wound. It's easy to get you excited... which can be a good or bad thing.
You have a lot of enthusiasm, but it fades rather quickly. You don't stick with any one thing for very long.
You have the drive to accomplish a lot in a short amount of time. Your biggest problem is making sure you finish the projects you start.

You are incredibly wise and perceptive. You have a lot of life experience.
You are a natural peacemaker, and you are especially good at helping others get along.
But keeping the peace in your own life is not easy. You see things very differently, and it's hard to get you to budge.

Macam2 cerita...

Inilah antara gambar sepanjang dua (2) aktiviti kendalian aku & Bahagian Pinjaman.Thanks to all sebab bekerjasama tak lupa kepada para penceramah ( Dr. Irfan Khairi, En. Syukri, Pn. Anis Ayuni & Pn. Norzailina Nordin)







13 Mac, 2008

Aktiviti Keluarga Ceria...Mari Membaca!


Pada hari sabtu ( 15 mac 2008 ) ini, PNM akan mengadakan aktiviti KCMM - sila rujuk poster disebelah yang merupakan kesinambungan aktiviti Seronoknya Ke Perpustakaan.
Bawalah anak beranak, jiran, pakwe/makwe hatta orang kampung anda untuk memeriahkan majlis..ada macam2 aktiviti disediakan tak lupa hadiah misteri...misti korang suka sebab hadiah ni unik dan bernilai kekeluargaan...
jumpa di sana yer?

05 Mac, 2008

Macam2 rupa desktop yg ada..


inilah rupa dua insan teristimewa dalam hidup aku..yang sentiasa diminda dan hatiku selalu..tERImALaH...
CINTA ITU TERINDAH- ANUAR ZAIN
Hidup ini...Penuh dengan ranjau berduri
Ada kemanisan, Juga kepahitan
Walau sementara...
Cukup untuk mengajar diri
Lebih bersedia menghadapi dugaan ini
Kau bagaikan sinar yang cerah
Menerangi hidupku
Tanpamu di sisi ku rasa bagaikan hilang
Punca dan arah yang di tuju
Jangan kau mungkiri janji yang kau beri
Cinta itu terindah
Bila saatku bersamamu
Semoga sentiasa membawakan kedamaian
Biarpun berjauhan
Takkan mudah ku melupakan
Kesetiaan ini
Bagiku kau permata asli
Hidup ini...Penuh dengan ranjau berduri
Ada kemanisan, Juga kepahitanWalau sementara...
Cukup untuk mengajar diri
Lebih bersedia, Menghadapi dugaan ini
Kau bagaikan sinar yang cerah
Menerangi hidupku
Tanpamu di sisi ku rasa bagaikan hilang
Punca dan arah yang di tujuJ
angan kau mungkiri janji yang kau beri
Cinta itu terindah
Bila saatku bersamamu
Semoga sentiasa membawakan kedamaian
Biarpun berjauhan
Takkan mudah ku melupakan
Kesetiaan ini
Bagiku kau permata asli
Barulah ku merasa...Getar asmara...
Kembalilah untuk selamanya...
Kasih...Cinta itu terindah
Bila saatku bersamamu
Semoga sentiasa membawakan kedamaian
Biarpun berjauhan
Takkan mudah ku melupakan
Kesetiaan ini
Bagiku kau permata asli
Terindah...Bila saatku bersamamu
Semoga sentiasa membawakan kedamaian
Biarpun berjauhan...
Takkan mudah ku melupakan
Kesetiaan ini...Bagiku kau permata asli...


04 Mac, 2008

Special person in my life!!

assalamualaikum semua......
ape khabaq? baik ka... moga semua alhamdulillah, sihat bersama keluarga terchenta dan dikelilingi kawan2 yg meriah. sebenarnya aku nak kongsi ngan korang semua, sebab sejak dua menjak ni aku asik nak nyanyi lagu je..walaupun ringkas liriknya, makna yang tersembunyi ..mendalam maksudnya...sentimental jer jiwa aku kan???yelah,mengingatkan penat jerih ibu dan ayah kita membesarkan kita hingga begini..tanpa seungkap pun perkataan letih atau membazir...
Sempena hari jadi ibu mertua ku pada 1 Mac yg lepas dan hari jadi emak pada 17 Mac nanti..aku tujukan dedikasi ini untuk kalian...
"Thanks mak and abah..Thank you for making me who i am today!!!"

Ayah Dan Ibu
Ayah dan ibu
Itulah permulaan kami
Dapatlah melihat bulan danMatahari
Ahai...
Yang dikurniakan dari Ilahi
Ahai...
Ayah dan ibu lahMesti dihormati
Ayah dan ibu
Wali dan juga keramat
Pada mereka kita beri hormat
Ahai...
Bagilah tunjuk ajar danNasihat
Supaya hidup
Supaya hidup kita akan selamat...