CLICK HERE FOR BLOGGER TEMPLATES AND MYSPACE LAYOUTS »

18 Februari, 2008

hari minggu n a hectic monday..

assalamualaikum dan salam perpaduan utk semua.
jumpa lagi kita hari ini..cantik yer tarikh ni 18/02/2008..hari isnin untuk memulakan kerja yg belum lunas dipejabat. hari sabtu lepas aku bekerja..seharian dari jam 10 am to 7pm.wah,penat giler..balik kerja tak masak tros g keramat bli makanan.balik umah,tetibe haris ajak g carboot sale kat stadium shah alam.wuiiiyoooo..manyak syok ooo...
apa barang aku nak beli ha?ooo yer,sweater utk Ilman yg kesejukan bila g joint xtvt kat opis aku..betuila anak aku ni tokleh duk luar negara..baru sejuk camtu,dia tak boleh nak tahan..aku dgn semangatnya kunci jam..pukui 6 beb..tak tahan tu..hehegehehee... aku tak sedo pun, akhirnya, haris tutup jam,maka lagilah lambat kami bangun...
siap2 masak utk adam (pak tam) ilman, kami breakfast dan tanpa mandi, kami pun memulakan perjalanan.line clear sampai SA ( yg aku dah bertahun2 tak g jengok tempat belajar a.k.a tempat berchenta kitaorg )
sayupppppppppp jer tgk booth2 jualan..ramai org,byk gerai..boleh rambang mata ni..nasib blom gaji...dapatla 2,3 brg yg berkenan dihati so kami balik.si tecik ni lak,ntah camna..jalan tak tengok betui2..tergolek dog kat atas tar..lukalah..apalagi...kepala takde papa rasenyer...
singgah jap kat TESCO,singgah lunch umah makteh pekena ikan portugis...balik n tido...kui 5 dapat berita yg opismate mama dah bersalin kat pusrawi sebelah opis kami.Tahniah buat Mama Sofia n Papa Azli..baby boy yg tak cukup bln sebab baru 7 bln,dah tak sabo nak tgk dunia...
harini pengarah sms,hasliza..jgn cuti sbb awak kna menanggung kerja Sofia..
ok bosssssssssss!!!
benci..benci..benci...
keje aku makin byk!!!!!!!!!