CLICK HERE FOR BLOGGER TEMPLATES AND MYSPACE LAYOUTS »

12 Februari, 2008

bz..bz..bz

asalamualaikum dan salam ceria untuk semua...
pagi sebegini, aku mulakan hidup aku dgn bersyukur kepada Tuhan kerna memanjangkan lagi umurku untuk menghirup segarnya udara pagi.
Setibanya di pejabat, aku dah tahu,banyak kerja menanti aku seharian hari ini. Pukui 9 pagi nanti , aku hadir ke Mesyuarat Perkhidmatan Mesyuarat Perkhidmatan PNM dengan agenda:

1. Pemusatan Kumpulan Pakar di tingkat 2 tengah ( malasssssssssssss!!)
2. Pemusatan perkhidmatan Nstp e-media, LawNet dan Blis (tak terlibat)
3. Penglibatan kakitangan dalam aktiviti luar Jabatan Perpustakaan Negara ( aduhhhhhhhhhhh!!!)
4. Ketidakhadiran petugas kaunter ( tak terlibat)
5. Hal-hal lain
Sebelah petang, mesyuarat Program Merakyatkan Seni Budaya (PMS) di Kepala Batas, Pulau Pinang akan aku sertai. Seusai meeting PMS, pengarah mohon pula pegawai di Bahagian Pinjaman (mana ada org lain, hanya aku dan sofia jer ) untuk bincangkan mengenai program/xtvt sepanjang 2008 yang belum diputuskan.
hah..aku tak tahu la samaada ada upaya atau tidak..aku diserang selsema sejak semalam, anak pulak batuk dan selsema..nasib baik Haris ok..so,takdela teruk sgt nak jaga 3 org ( aku,haris n ilman)...Ada juga dalam hati nak e.l ( he..he..he..) jahat ke aku ni?
Good Day, Hasliza!!!!